Apartamenty Barwy Morza

36 PLN
liczba miejsc

O nas

Planujesz spędzić swój wolny czas nad Morzem Bałtyckim? Koniecznie zrób to z Barwami Morza! Doświadczona, profesjonalna kadra zadba o jak najlepsze warunki Twojego wypoczynku i zagwarantuje Ci miejsca w komfortowych, nowoczesnych domkach w miejscowości Rowy, która jest małym nadmorskim kurortem. W bezpośrednim sąsiedztwie oferowanych budynków znajduje się las, który zapewnia ciszę i prywatność. Do użytku gości oddaliśmy dwanaście dwupoziomowych, szeregowych domków. Wszystkie z nich są w stanie pomieścić od 7 do 9 osób. Domek składa się z salonu z telewizorem, stołem oraz kompletem wypoczynkowym, dobrze wyposażonego aneksu kuchennego wyposażonego w lodówkę, kuchenkę mikrofalową i kuchenkę elektryczną, bezprzewodowy czajnik oraz potrzebne naczynia, garnki czy sztućce, nowoczesnej łazienki z prysznicem oraz trzech sypialni na piętrze, z czego dwie z nich są dwuosobowe, a jedna trzyosobowa. Na naszych gości czekają tam wygodne tapczany z przygotowaną już świeżą i pachnącą pościelą. W sypialniach znajdują się szafy dwudrzwiowe, komody, nocne stoliki z lampkami oraz duże lustro. Przed budynkiem znajduje się zadaszony taras, na którym umieszczono meble ogrodowe oraz grill. Całość terenu jest ogrodzona dla waszego bezpieczeństwa. Dla każdego oferowanego domku przygotowaliśmy jedno, niezależne miejsce parkingowe. Turystów z dziećmi z pewnością ucieszą znajdujące się na terenie obiektu dwa place zabaw. Oferujemy Państwu wypożyczenie sprzętu plażowego takiego jak leżaki, parawan czy koc. Odwiedzając Rowy możecie Państwo cieszyć się pięknym widokiem Morza Bałtyckiego obserwując je z czystych i piaszczystych plaż. Głównym zabytkiem naszej miejscowości jest kościół z 1849 roku z tak zwanym „diabelskim kamieniem”. Wybierając się natomiast na dłuższą wyprawę warto odwiedzić Rowokół, czyli świętą górę Słowian, Latarnię morską w Czołpinie czy Słowiński Park Narodowy. Turyści często zachwalają sobie także wycieczki rowerowe po Szlaku Zwiniętych Torów oraz zwiedzanie skansenu w Klukach, gdzie odtworzona została dawna osada Słowińców.

Ceny - informacja dodatkowa

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
apartamenty7 osobowe6

Minimalny czas pobytu w sezonie to 7 dni.

Apartamenty

Apartamenty: o powierzchni 70 m2, dwupoziomowe.

Na apartament składa się: salon z kominkiem, aneks kuchenny, łazienka, 3 sypialnie, taras.

W apartamencie sprzęt plażowy.

Obiekt

Na terenie obiektu także: możliwość grillowania, meble ogrodowe.

Na terenie obiektu miejsce parkingowe.

Do dyspozycji gości: deska do prasowania, żelazko.

Obiekt jest na terenie ogrodzonym.

Atrakcje w obiekcie

Dla dzieci: plac zabaw, trampolina.

Atrakcje w pobliżu

Dla aktywnych rowerowe szlaki turystyczne.

Położenie

Do plaży 900 m.

Obiekt położony jest w pobliżu lasu.

Zapraszamy

ZAPRASZAMY PRZEZ CAŁY ROK!!!

Zapraszamy: gości indywidualnych, rodziny z dziećmi.

Atrybuty / atuty

Obiekt
akceptacja zwierząt
internet (w cenie)
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach
grupy

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 16:00 do 17:00.
wymeldowanie
możliwe od godziny 09:00 do 10:00

Zadowoleni klienci o nas

Jeśli ktoś zastanawia się gdzie pojechać to polecam właśnie to miejsce . Byłam tam w 2010 w lipcu przez 2 tygodnie . Domki szeregowe są poza ścisłym centrum, i dzięki temu jest spokój , nie warczą samochody, i nie ma nieprzyjemnych zapachów przypalonego w smażalni oleju, jest za to dużo zieleni , a w samych domkach jest wszystko przemyślane – sypialnie na górze , przez co dzieciaki wieczorem miały spokój , a my nie musieliśmy siedzieć cicho jak „mysz pod miotłą „, jest nawet pralka ogólnodostępna i wygodna suszarka przy każdym domku , są nawet klamerki!.Taras pod dachem był dla nas dodatkowym pokojem na świeżym powietrzu- my siedzieliśmy przy kawce i zerkaliśmy na dzieciaki bawiące się na placu zabaw – super sprawa każdy zadowolony. W zeszłym roku była tu siostra z rodzinką i też wróciła zadowolona .
Rowy są cudowne .Jeżdżę tu już ładnych parę lat. Ostatnie dwa lata byłam właśnie w ośrodku Barwy Morza . Jest tu czysto ,miło ,dużo zieleni ,i fajny plac zabaw dla dzieciaków. Najbardziej podobało mi się jednak to, że w aneksie kuchennym było wszystko co potrzebne jest do przygotowania posiłków ,a szczególnie obiadów ,gdyż ze względu na zdrowie moich pociech muszę sama gotować . Mikrofala i kuchenka w zupełności wystarczyły na przygotowanie wszystkiego co chciałam. Czuliśmy się jak w domu siadając do obiadu przy dużym stole ,przy którym było 7 krzeseł i miejsce na jeszcze 2.Warunki wyśmienite. Teraz już wiem gdzie spędzę wakacje te i następne i następne ,aż dzieci nie wyrosną z problemów zdrowotnych. Mogą śmiało powiedzieć ,że Barwy Morza są wyjątkowym miejscem – wygoda , czystość, spokój – jak w Rowach to właśnie tu. Polecam